Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Sezer, Sınava Giren Öğrencilere Başarılar Diledi

Gölcük Belediyesi, Liseye Geçiş Sistemi Sınavı’na (LGS) giren öğrencileri yine yalnız bırakmadı.

Gölcük Belediyesi, Liseye Geçiş Sistemi Sınavı'na (LGS) giren öğrencileri yine

Gölcük Belediyesi, Liseye Geçiş Sistemi Sınavı’na (LGS) giren öğrencileri yine yalnız bırakmadı.

Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, Liseye Geçiş Sistemi Sınavı’na (LGS) giren öğrencileri yalnız bırakmadı. Sınav merkezi olan okullara giden Başkan Sezer; sınava giren öğrencilere başarılar dileyerek moral verdi. Başkan Sezer daha sonra okul önünde bekleyen öğrenci aileleri ile bir araya gelerek heyecanlarına ortak oldu.

SINAVA GİREN ÖĞRENCİLERE SU VE ŞEKER İKRAM EDİLDİ

Gölcük Belediyesi tarafından ilçedeki okullara kurulan stantlarda ise sınava girecek öğrencilere su ve şeker ikram edildi. Belediye zabıta ekipleri ise sınavın sorunsuz geçmesi için okul önlerinde gerekli önlemleri alarak sınav boyunca görevlerini sürdürdüler. Okul önünde bulunan stantlarda ikramlardan alan öğrenciler, Gölcük Belediyesi ekiplerine teşekkür ettiler.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı