Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

AASSM’de İzmirli bestekarlar anıldı

İzmir Büyükşehir Belediyesi kentin kültürel dokusunda iz bırakmış İzmirli bestecileri Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi’nde (AASSM) düzenlenen konserle andı.

Bu haberin fotoğrafı yok

İzmir Büyükşehir Belediyesi kentin kültürel dokusunda iz bırakmış İzmirli bestecileri Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi’nde (AASSM) düzenlenen konserle andı. İzmir Büyükşehir Belediyesi sanatçısı İnanç Menekşe’nin sanat yönetmenliğini yaptığı programda İzmir Devlet Klasik Türk Müziği Korosu ses sanatçısı Eda Özay Narlıoğlu ile İnanç Menekşe sahne aldı. Gecede bestesi Avni Anıl, Necdet Tokatlıoğlu, Necip Mirkelamoğlu, Rüştü Şardağ, Sadi Hoşses, Yılmaz Yüksel, Rakım Elkutlu ve Yusuf Nalkesen’e ait şarkılar seslendirildi. Geceye bestekarların aileleri, sivil toplum örgütleri temsilcileri, İzmir Büyükşehir Belediyesi bürokratları ve sanatseverler katıldı.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı