Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Başkan Çerçioğlu Didim’de Vatandaşları ‘Yaza Merhaba Konseri’ ile Buluşturdu

Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kentin dört bir yanında vatandaşlar ile buluşturmaya devam ediyor.

Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kentin dört bir yanında vatandaşlar

Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kentin dört bir yanında vatandaşlar ile buluşturmaya devam ediyor.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’ sürüyor. Nazilli’de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserlerin şimdiki adresi de Didim oldu. Sevilen grup Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde vatandaşlarla buluştu. Yoğun katılımla gerçekleştirilen konserde Kolpa, unutulmaz şarkılarını Didimliler için seslendirdi.

Konsere katılan vatandaşlar, yaz akşamına renk katan etkinlikten dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.

Yaza Merhaba Konserleri, kent genelinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek.  Etkinliklerin bir sonraki durağı 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park olacak. Konserde sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak. Konser saat 21.30’da başlayacak.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı