Pamukkale Turizm
Ana Sayfa Yaşam 24 Şubat 2025 46 Görüntüleme

Vodafone Yeni Segmenti “Süper65” ile 65 Yaş ve Üzeri İçin Teknoloji Kullanımını Kolaylaştırıyor

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, teknolojiyi herkes için erişilebilir kılmaya devam ediyor. Şirket, “Süper65” adını verdiği, 65 yaş ve üzeri müşterileri kapsayan yeni müşteri segmentini duyurdu. Vodafone, teknolojiye mesafeli duran ve teknolojiden çekinen bu müşterileri için özel avantajlı tarifeler, ayrıcalıklı cihaz teklifleri ve onlara özel müşteri hizmetleriyle kendilerini el üstünde hissedecekleri yepyeni bir dünya sunuyor. Vodafone Süper65’liler her yöne sınırsız konuşma hakkı, ücretsiz durma özelliği, Müşteri Hizmetleri ve Vodafone mağazalarında öncelikli hizmet, teknolojik cihazlarda indirim, Yanımda uygulamasında Kolay İşlem menüsü, mağazalarda teknoloji eğitimi gibi ayrıcalıklardan yararlanabiliyor.

 

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:

 

“Türkiye’de 65 yaş ve üzeri nüfus 8 milyonu geçiyor. Bu artışın devam etmesiyle 2030 yılında 65 yaş ve üzeri nüfusun yaklaşık 12 milyon kişiye ulaşacağı öngörülüyor. Bu yaş grubundaki kişilerin teknoloji ile daha mesafeli ilişkiler kurup, çekingen durduğunu görüyoruz. Vodafone olarak, gelişen teknolojiye özel olarak tasarladığımız, 65 yaş ve üzeri müşterilerimizin teknolojiyi korkmadan kullanabilecekleri, kendilerini el üstünde hissedecekleri yepyeni bir dünya sunuyoruz. Bu kitle için samimi, dürüst, güvenilir, şeffaf ve kolay ulaşılabilir bir marka olmayı hedefliyoruz. Amacımız, herkesin dijital dünyaya kolayca adapte olmasını sağlamak ve yaşam kalitesini artıracak teknolojileri ulaşılabilir kılmak. Vodafone Süper65 müşterilerimiz, sınırsız konuşma hakkı olan tarifelerimizle her zaman doyasıya konuşuyor; ücretsiz durma özelliğiyle faturasını aşmıyor; onlara özel indirimli cihaz portföyümüzdeki ürünlerden avantajlı yararlanıyor. Ayrıca, müşteri hizmetlerinden öncelikli olarak yararlanıyor, Klinik Psikolog Beyhan Budak’tan özel eğitim almış mağaza çalışanlarımızdan ve Müşteri Hizmetleri ekibimizden güvenle destek alıyor. Vodafone olarak, 65 yaş ve üzeri müşterilerimizin yanında durmaya devam edeceğiz.”

 

Süper65 avantajları

 

Vodafone, Süper65 müşterilerinin bir yandan bütçesine katkıda bulunurken, bir yandan da ayrıcalıklı hizmetlerden yararlanmasını sağlıyor. Bu müşteriler, ücretsiz her yöne sınırsız konuşma paketi sayesinde 12 ay boyunca sevdikleriyle doyasıya konuşuyor. Fatura aşımı yapılmasını önleyen Durma özelliğini 12 ay boyunca ücretsiz kullanabiliyor. Süper65’liler, sınırsız konuşma ve ücretsiz durma özelliklerini, SMS göndererek, Müşteri Hizmetleri’nden öncelikli destek alarak, mağazalara giderek ve Yanımda içinde ek paket tanımlayarak her kanaldan kolayca alabiliyor. 

 

Tüm kanallarda ayrıcalıklı hizmet 

 

Bugün 65 yaş ve üzeri müşterilerin %22’si Vodafone mağazalarından, %8’i de Müşteri Hizmetleri’nden destek alıyor. Vodafone da Süper65 müşterilerine mağaza, Müşteri Hizmetleri ve Yanımda uygulaması dahil her kanalda ayrıcalıklı hizmet sunuyor. Vodafone, Süper65’lilerin çok daha iyi bir hizmet almasını desteklemek için 65 yaş ve üzeri psikolojisi konusunda Klinik Psikolog Beyhan Budak’ı lansmanlarına davet etti. Süper65’liler, Klinik Psikolog Beyhan Budak’tan özel eğitim almış mağaza çalışanlarından ve Müşteri Hizmetleri ekibinden güvenle destek alıyor.

 

Buna göre, Vodafone Süper65 müşterileri için 14 Şubat itibarıyla tüm mağazalarda Teknoloji Saati uygulaması başlatılacak. Süper65’li müşteriler, cuma günleri 10:00-12:00 saatleri arasında, açık kapı konseptiyle tüm sorularıyla beraber mağazalara gelerek destek alabilecek. Ek olarak, seçili 30 mağazada bu saatlerde bir müfredatla çalıştay şeklinde teknoloji eğitimi seçeneği de ayrıca sunulacak. Eğitim içeriklerinde müşterilerin kendilerini güvende hissedecekleri genel telefon güvenliği, telefon dolandırıcılıkları ve şüpheli aramalardan korunma, internet ve sosyal medya güvenliği ve sosyal medya kullanımı gibi konulara yer verilecek. 

 

Vodafone Süper65’li müşteriler, Müşteri Hizmetleri’ni aradıklarında uzun bekleme süresi yaşamadan öncelikli destek alacak. Bu müşteriler aradığında, müşteri temsilcilerinin ekranlarında Süper65’li olduğu uyarısı yer alacak ve bu kişiler özelinde alınması gereken tüm aksiyonlar müşteri temsilcilerine sohbet robotu üzerinden hatırlatılacak. Süper65’liler, sınırsız konuşma ve ücretsiz durma özelliklerini öncelikli oldukları Müşteri Hizmetleri’ni arayarak kolayca tanımlatabilecek. 

 

Vodafone Süper65’liler, Yanımda uygulamasına girdiklerinde “Kolay İşlem Menüsü” ile istedikleri alanlara hızla ulaşabilecek. Bu menüde bulunan “Hediye Çarkı”, “Kalan Kullanımlarım”, “Fatura Ödeme” ve “Bana Özel Cihazlar” kategorileri sayesinde en sık yapılan işlemleri kolayca tamamlayabilecek ve Yanımda içinde kaybolmadan işlemlerini kolayca tamamlayabilecekler. 

 

Vodafone FLEX’ten Süper65’lilere özel indirimli teknolojik cihazlar 

 

Vodafone FLEX, Süper65’li müşterileri için özel bir kampanya da başlattı. Seçili akıllı telefonlar, akıllı saatler ve tuşlu telefonlarda geçerli olan bu kampanya kapsamında, Süper65’liler 1.560 TL’ye varan indirimlerden faydalanabilecek. Özellikle büyük ekranlı ve kolay kullanımlı modellerde sunulan indirimlerle, 65 yaş ve üzeri müşterilerin dijital dünyaya daha rahat adapte olması amaçlanıyor. İndirim fırsatlarının yanı sıra Vodafone FLEX ile kredi kartsız, faturaya ek 12 aya varan ödeme seçeneği ile müşterilere kolaylık sağlanıyor. Kampanya stoklarla sınırlı olacak.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar

Pamukkale Turizm
Tema Tasarım | Osgaka.com